Rapportmuligheter
Det er mange rapportmuligheter i Raftic som gir god oversikt, dokumentasjon og kontroll over oppdrag og tjenester som blir utført. Her er noen av rapportmulighetene i Raftic:
Det er mange rapportmuligheter i Raftic som gir god oversikt, dokumentasjon og kontroll over oppdrag og tjenester som blir utført. Her er noen av rapportmulighetene i Raftic:
Rapporten gir full oversikt over hvor mange km kjøretøyene har gått, hvor mange timer de er i bruk og hvor mange kroner kjøretøyet har vært med å fakturere.
Kjøretøyrapporter som viser kjøretøyenes bruk både i og utenfor oppdrag.
Avdelingsrapporter med fokus på utførelse av oppdrag. Det gis full oversikt over fakturering, sum salg av varer eller deler og kjørte kilometer.
Kunderapport viser en summert oversikt over oppdrag og tjenester som er utført for hver kunde, en får en oversikt over:
Fakturamodul for behandling av fakturaer. Det blir automatisk generert faktura for utførte oppdrag som skal faktureres, disse blir lagt til godkjenning slik at en administrator eller avdelingsleder kan behandle fakturaene og godkjenne dem før de automatisk blir sendt til Visma.
Modul for å registrere interne kostnader både på avdeling og på kjøretøy. I modulen kan en ta ut oversikt over registrerte kostnader.
Varsling EU-kontroller, viser oversikt over kjøretøy som trenger EU-kontroll
Varsling servicer, viser oversikt over kjøretøy som trenger service
Rapport over hvilke dekk som står på kjøretøyet. Rapporten gir oversikt over hvilke kjøretøy som kjører med sommerdekk eller vinterdekk
Rapport med mønsterdybde på dekk. Når mekaniker skifter mellom sommer og vinterdekk så kan mønsterdybde registreres. Dette gjør det mulig å vise rapport med kjøretøy og dekk som har så lav mønsterdybde at de burde byttes.
Rapport over kjøretøy som ikke gir sporlogg. Denne rapporten gjør det enkelt å identifisere kjøretøy hvor det er installert en GPS-enheter som ikke fungerer som den skal.
Alle rapporter kan eksporteres til Excel.
Produksjon av skreddersydde rapporter eller automatisk fakturering. Integrasjon med forretningssystemer sikrer at tjenesteverdien blir tatt vare på.